Toyota C-HR
Tehniskie rādītāji
Toyota C-HR Crossover, 1.8 Hybrid 140 e-CVT (Priekšējā piedziņa) (72 kW)
| Vārstu mehānisms | 16 vārstu, DOHC, duāla VVT-i |
| Maksimālais ātrums (km/h) | 175 |
| Platums (mm) | 1832 |
| Garenbāze (mm) | 2640 |
| Sēdvietu skaits | 5 |
| Garums (mm) | 4362 |
| Augstums (mm) | 1564 |
| Kombinētais degvielas patēriņš min. – kombinētais WLTP (l/100 km) | 4.9 |
| CO₂ – kombinētais min. WLTP (g/km) | 110 |
| Trokšņa līmenis garāmbraucot (dB(A)) | 64.0 |
| Trokšņa līmenis stāvot (dB(A)) | 67.0 |
| Cilindru skaits | 4 rindā |
| Tiešā daudzpunktu iesmidzināšana | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
| Darba tilpums (cm³) | 1798 |
| Maks. griezes moments (Nm pie apgr./min.) | 142 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (DIN ZS) | 98 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 72/5200 |
| Kompresijas pakāpe | 13.048:1 |
| Hibrīda akumulators: apjoms A·h (stundas) | 4.08 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda | 103 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda (DIN ZS) | 140 |
| Priekš. elektromotors: veids | Permanent magnet synchronous motor |
| Maksimālā jauda (DIN ZS) | 140 |
| Maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 72 |
| Pārnesumkārbas veids | e-CVT |
| Piedziņas tips | Priekšējo riteņu piedziņa (FWD) |
| Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h (sekundes) | 9.9 |
| Aerodinamiskās pretestības koeficients | 0.318 |
| Priekšā | MacPherson statnis |
| Aizmugurē | Dubultsviru |
| Bremzes priekšā | Ventilējami diski |
| Bremzes aizmugurē | Diski |
| Minimālā degvielas efektivitātes klase | B |
| Minimālā saķeres klase uz mitra seguma | B |
| Minimālais svārstību trokšņa līmenis | 69 |
| Pilna masa – kopā (kg) | 1930 |
| Pašmasa (kg) | 1445-1490 |
| Velkamās piekabes masa ar bremzēm (kg) | 725 |
| Velkamās piekabes masa bez bremzēm (kg) | 725 |
| Kravas telpas tilpums (m³) | 0.388 |
| Bagāžas nodalījuma ietilpība (l) | 388 |
| Min. zemes klīrenss (mm) | 161 |
Toyota C-HR Crossover, 2.0 Plug-in Hybrid 220 e-CVT (Priekšējā piedziņa) (112 kW)
| Vārstu mehānisms | 16 vārstu, DOHC (ar VVT-I un VVT-iE) |
| Maksimālais ātrums (km/h) | 180 |
| Platums (mm) | 1832 |
| Garenbāze (mm) | 2640 |
| Sēdvietu skaits | 5 |
| Garums (mm) | 4362 |
| Augstums (mm) | 1564 |
| Kombinētais degvielas patēriņš min. – kombinētais WLTP (l/100 km) | 2.3 |
| CO₂ – kombinētais min. WLTP (g/km) | 53 |
| Trokšņa līmenis garāmbraucot (dB(A)) | 65.0 |
| Trokšņa līmenis stāvot (dB(A)) | 67.0 |
| Elektrības patēriņš min. (kWh/100 km) | 18.4 |
| Elektrības patēriņš maks. (kWh/100 km) | 18.7 |
| Elektriskajā režīmā nobraucamais attālums – kombinētais min. WLTP (km) | 66 |
| Elektrības patēriņš (Wh/km) | 187 |
| Cilindru skaits | 4 rindā |
| Tiešā daudzpunktu iesmidzināšana | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
| Darba tilpums (cm³) | 1987 |
| Maks. griezes moments (Nm pie apgr./min.) | 188 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (DIN ZS) | 154 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 113/6000 |
| Kompresijas pakāpe | 14:1 |
| Hibrīda akumulators: apjoms A·h (stundas) | 51 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda | 164 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda (DIN ZS) | 223 |
| Priekš. elektromotors: veids | Permanent magnet synchronous motor |
| Maksimālā jauda (DIN ZS) | 223 |
| Maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 112 |
| Akumulatora kapacitāte (neto, kWh) | 13.6 |
| Pārnesumkārbas veids | e-CVT |
| Piedziņas tips | Priekšējo riteņu piedziņa (FWD) |
| Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h (sekundes) | 7.4 |
| Aerodinamiskās pretestības koeficients | 0.318 |
| Priekšā | MacPherson statnis |
| Aizmugurē | Dubultsviru |
| Bremzes priekšā | Ventilējami diski |
| Bremzes aizmugurē | Diski |
| Minimālā degvielas efektivitātes klase | B |
| Minimālā saķeres klase uz mitra seguma | B |
| Minimālais svārstību trokšņa līmenis | 69 |
| Pilna masa – kopā (kg) | 2130 |
| Pašmasa (kg) | 1660-1695 |
| Velkamās piekabes masa ar bremzēm (kg) | 725 |
| Velkamās piekabes masa bez bremzēm (kg) | 725 |
| Kravas telpas tilpums (m³) | 0.310 |
| Bagāžas nodalījuma ietilpība (l) | 310 |
| Min. zemes klīrenss (mm) | 137 |
| Elektriskajā režīmā nobraucamais attālums – kombinētais maks. WLTP (km) | 65 |
Toyota C-HR Crossover, 2.0 Hybrid 200 AWD-i e-CVT (Pilnpiedziņa) (98 kW)
| Vārstu mehānisms | 16 vārstu, DOHC (ar VVT-I un VVT-iE) |
| Maksimālais ātrums (km/h) | 180 |
| Platums (mm) | 1832 |
| Garenbāze (mm) | 2640 |
| Sēdvietu skaits | 5 |
| Garums (mm) | 4362 |
| Augstums (mm) | 1558 |
| Kombinētais degvielas patēriņš min. – kombinētais WLTP (l/100 km) | 5.1 |
| CO₂ – kombinētais min. WLTP (g/km) | 116 |
| Trokšņa līmenis garāmbraucot (dB(A)) | 64.0 |
| Trokšņa līmenis stāvot (dB(A)) | 67.0 |
| Cilindru skaits | 4 rindā |
| Tiešā daudzpunktu iesmidzināšana | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
| Darba tilpums (cm³) | 1987 |
| Maks. griezes moments (Nm pie apgr./min.) | 190 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (DIN ZS) | 133 |
| Iekšdedzes dzinēja maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 98/6000 |
| Kompresijas pakāpe | 14:1 |
| Hibrīda akumulators: apjoms A·h (stundas) | 4.08 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda | 132 |
| Kopējā hibrīda sistēmas jauda (DIN ZS) | 180 |
| Priekš. elektromotors: veids | Permanent magnet synchronous motor |
| Maksimālā jauda (DIN ZS) | 180 |
| Maksimālā jauda (kW pie apgr./min.) | 98 |
| Pārnesumkārbas veids | e-CVT |
| Piedziņas tips | Pilnpiedziņa (4WD) |
| Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h (sekundes) | 8.4 |
| Aerodinamiskās pretestības koeficients | 0.318 |
| Priekšā | MacPherson statnis |
| Aizmugurē | Dubultsviru |
| Bremzes priekšā | Ventilējami diski |
| Bremzes aizmugurē | Diski |
| Minimālā degvielas efektivitātes klase | B |
| Minimālā saķeres klase uz mitra seguma | A |
| Minimālais svārstību trokšņa līmenis | 71 |
| Pilna masa – kopā (kg) | 2015 |
| Pašmasa (kg) | 1535-1575 |
| Velkamās piekabes masa ar bremzēm (kg) | 725 |
| Velkamās piekabes masa bez bremzēm (kg) | 725 |
| Kravas telpas tilpums (m³) | 0.362 |
| Bagāžas nodalījuma ietilpība (l) | 362 |
| Min. zemes klīrenss (mm) | 154 |