WESS Motors Toyota / Jaunumi

Jaunumi

Arhīvs: 2023 2022 2021

  • Latvijā sākas pilnībā elektriskā Toyota bZ4X tirdzniecība

    Toyota bZ4X ir Toyota pirmais pilnībā jaunais akumulatora elektriskais transportlīdzeklis (BEV). Tas paver jaunus ceļus, ieviešot uzņēmuma nulles izmešu apakšzīmolu bZ “Beyond Zero”, un dod iespēju pirmo reizi BEV tirgū piedāvāt īstas SUV bezceļa braukšanas spējas. Modeļa ieviešana dos spēcīgu impulsu Toyota tehnoloģiskajai virzībai uz ilgtermiņa mērķi – oglekļa neitralitāti.

    Lasīt tālāk

  • Toyota – visvairāk pārdotais auto zīmols Latvijā 2022. gadā

    Neraugoties uz piegāžu problēmām, Toyota 2022. gadā palielināja reģistrāciju skaitu par 23% un sasniedza jaunu pārdošanas rekordu. Periodā, kad Latvijas jauno auto tirgus pieauga par 13%, Toyota pārdeva 3461 jaunu auto, pārspējot otro vislabāk pārdoto zīmolu par 37%. Toyota tirgus daļa 2022. gadā sasniedza aptuveni 18%.

    Lasīt tālāk

  • Corolla Cross Hydrogen Concept iezīmē Toyota daudzvirzienu pieeju ceļā uz nulles emisijas laikmetu

    Toyota uzskata, ka ir pāragri koncentrēties uz vienu nulles izmešu risinājumu, tāpēc līdzās akumulatoru elektriskajām tehnoloģijām turpina izstrādāt arī ūdeņraža degvielas šūnu un ūdeņraža iekšdedzes dzinēju tehnoloģijas.

    Lasīt tālāk

  • Toyota C-HR prologue: drosmīgais kļūst vēl drosmīgāks

    Kopš laišanas klajā Toyota C-HR ir izpelnījies plašu atzinību par novatorisko dizainu un unikālo identitāti. Kenshiki forumā Toyota iepazīstināja ar jauno Toyota C-HR prologue, kas radīts, lai nestu jaunus pārsteigumus, drosmi un prieku tiem, kas jau pazīst un mīl Toyota C-HR.

    Lasīt tālāk

  • Nākamā nodaļa Toyota Hybrid vēsturē ar jauno Prius Plug-in Hybrid

    Atraktīvais piektās paaudzes Toyota Prius pāršķir nākamo lapaspusi celmlauža stāstā par inženiertehniskajām inovācijām un tradīciju izaicināšanu.

    Lasīt tālāk

  • Eiropā debitē Toyota bZ SUV koncepts

    Ikgadējā Kenshiki forumā Toyota Motor Europe (TME) pagājušajā nedēļā iepazīstināja ar savu jaunāko veikumu, izceļot uzņēmuma vīziju, tehnoloģiju stratēģiju un atklājot jaunākos produktus un pakalpojumus, kā arī informēja par jaunākajiem soļiem uzņēmuma pārveidē par mobilitātes pakalpojumu sniedzēju.

    Lasīt tālāk

Atpakaļ Tālāk 1 2 3