Toyota Hilux izcīna Starptautisko pikapu balvu (IPUA)
“Katru otro gadu kopš 2009. gada Starptautiskā pikapu balva tiek pasniegta efektīvākajam tirgū pieejamajam vienas tonnas pikapam,” skaidroja Džārlats Svīnijs, konkursa rīkotāja – Starptautiskās Gada furgona balvas žūrijas – priekšsēdētājs. “Pikapam esot daudzfunkcionālam transportlīdzeklim, ko ražo un pārdod visā pasaulē, gan produkts, gan tirgus turpina attīstīties, un daudzi zīmoli nosaka augstus standartus veiktspējas, drošības, kā arī vadītāja un pasažieru komforta jomā.”
Vairākkārt godalgotais Hilux tika pagodināts ar Starptautiskā Gada furgona žūrijas ekspertu atzinību, novērtējot ne tikai jauno jaudīgo un vienmērīgi strādājošo spēka agregātu, lielisko vadāmību, leģendāro kvalitāti, izturību un uzticamība, bet arī tā arvien lielāko pievilcību visā pasaulē augošajos divējādā lietojuma, atpūtas un pilsētas tirgos.
Komentējot šo sasniegumu, Toyota Motor Europe pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents Didjē Gambārs sacīja: “Hilux mantojumam aptverot 50 gadus, tas vienmēr ir reprezentējis izcilu kvalitāti, izturību un uzticamību, kā arī kā ļoti spēcīgu sniegumu bezceļa apstākļos. Jaunā Hilux dzinēju klāstu paplašinot ar jauno 2,8 litru dīzeli, kas piedāvā vēl vairāk izsmalcinātības un jaudas, mēs varam apmierināt to klientu vajadzības, kuri vēlas ne vien darba zirgu, bet arī atpūtas transportlīdzekli. Šī balva ir atzinība Hilux īpašībām, tā spējām tagad esot vēl plašākām.”
1968. gada 21. martā Japānā tika laists klajā pirmās paaudzes Hilux, un gadu vēlāk modelis tika prezentēts Eiropas tirgū. Kopš tā laika Hilux pikaps ir kļuvis par vienu no veiksmīgākajiem modeļiem Toyota klāstā.
Pazīstams ar savu kvalitāti, izturību un uzticamību, neapturamais Hilux atkal un atkal ir pierādījis savu neuzvaramību, iekarojot Ziemeļpolu, Islandes vulkānus un Antarktīdu, kā arī bijis uz pjedestāla Dakaras rallijreidā.
Pašlaik Hilux ražo sešās valstīs un tirgo 180 valstīs un reģionos visā pasaulē. Ikgadējam globālajam pārdošanas apjomam pārsniedzot 18 miljonus, tas ir pasaulē iecienītākais pikaps.
Līdzās Hilux balva izceļ arī Toyota centienus attīstīt vieglo komercauto noietu Eiropā, ko apliecina nesenā Toyota paplašināšanās jaunā segmentā ar Proace City, jaunas ēras aizsākšana ar Proace Electric un Proace City Electric, kā arī Hilux revitalizēšana, jaunajam 2,8 litru spēka agregātam uzlabojot veiktspēju gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos.
Ar šiem iespaidīgajiem produktiem Toyota mērķis ir līdz 2023. gadam sasniegt 5% vieglo komercauto tirgus daļu.