Toyota C-HR prologue: drosmīgais kļūst vēl drosmīgāks
Kopš laišanas klajā Toyota C-HR ir izpelnījies plašu atzinību par novatorisko dizainu un unikālo identitāti. Kenshiki forumā Toyota iepazīstināja ar jauno Toyota C-HR prologue, kas radīts, lai nestu jaunus pārsteigumus, drosmi un prieku tiem, kas jau pazīst un mīl Toyota C-HR.
Toyota C-HR prologue arī demonstrē Toyota apņemšanos nodrošināt oglekļa neitralitāti, ienesot plašāku elektrifikācijas piedāvājumu lielākajā un konkurences piesātinātākajā Eiropas tirgus segmentā (CUV). Jaunais uzlādējamā hibrīda Toyota C-HR ar Eiropā saliktiem akumulatoriem līdzās modeļa hibrīda versijai vēl vairāk nostiprinās Toyota multitehnoloģiju klāstu.
Eiropas izstrādes stāsts
Pašreizējais Toyota C-HR dzima ED², Toyota Eiropas dizaina izstrādes centrā Francijas dienvidos. Tieši ED² ir arī jaunā Toyota C-HR prologa tapšanas vieta. ED² uzdevums bija skaidrs un reizē ambiciozs – pārspēt jau sasniegto.
Solīts – paveikts
“Mūsu misija bija ‘rakt dziļi’, lai ietu tālāk nekā jebkad agrāk. Mēs ar nepacietību gaidām mūsu jaunā Toyota C-HR piegādi tirgum.”
Lenss Skots, dizaina izstrādes vadītājs
Toyota Eiropas dizaina izstrāde (ED2)
Nākotne tuvojas. Ar ekstra attieksmi
Toyota C-HR prologue ir daudz vairāk nekā koncepts un skaidri parāda, ka Toyota paliek uzticīga tam, kas padarīja Toyota C-HR tik veiksmīgu. Izcilais automobilis ir gatavs saņemt vēl lielāku uzmanību.
Joprojām dumpinieks… ar lielāku izsmalcinātību
Atliek uzmest vienu skatienu Toyota C-HR prologue, lai kļūtu skaidrs, ka automobilis ir palicis uzticīgs savam sākotnējam DNS. Toyota C-HR prologue joprojām ir drosmīgs un, iespējams, polarizējošs, taču tas demonstrē izsmalcinātāku drosmes izpausmi. Lielāki riteņi kopā ar īsākām pārkarēm uzlabo stāju jebkurā rakursā. Vienlaikus Toyota C-HR prologue ne vien pastiprina sportiskuma izjūtu, tas arī palielina praktisko ietilpību salonā.
HAMMERHEAD priekšdaļa, kas atgādina āmurzivs galvu, ir daļa no 3D arhitektūras, kas izveidota, savstarpēji savienojot formas un drosmīgu gaismas signatūru. Priekšējais režģis ir samazināts, bet priekšējie lukturi kļuvuši šaurāki, akcentējot uz augstajām tehnoloģijām balstīto identitāti. Toyota C-HR uz priekšu vērstais skatiens ir tikpat ass un caururbjošs kā haizivij, un tas ir tikpat gatavs mesties uz priekšu.
Toyota C-HR prologue ievieš trešo krāsas akcentu – sēra toni, kas kombinēts ar metālisku sudraba un pārstrādāta oglekļa melno. Jau no paša sākuma automobilis tika veidots tā, lai izceltos ar trīskrāsu variantu.