Par mums

Jaunais Toyota C-HR ar ievērojami lielāku jaudu

Jaunais Toyota C-HR debitē ar hibrīda piedziņu izvēles iespējām, jaunu multimediju sistēmu un dizaina uzlabojumiem, kas pilnveido tā izskatu, vienlaikus saglabājot leģendārās formas.

Jaunais Toyota C-HR tagad ir pieejams arī ar 2,0 l Hybrid Dynamic Force piedziņu. Radot 184 ZS jaudu, šī sistēma apvieno uzlabotu veiktspēju ar augstu efektivitāti. Ir pieejama arī uzlabotā 122 ZS 1,8 l hibrīda sistēma, kas ļauj C-HR klientiem izvēlēties starp divām dažādām hibrīda iespējām.

Jaunā 2,0 l Hybrid Dynamic Force sistēma klientiem piedāvā izvēli starp divām ārkārtīgi efektīvām hibrīda piedziņām ar CO2 emisiju, sākot no 109 g/km 1,8 l dzinējam un no 118 g/km jaunajam 2,0 l dzinējam (WLTP standarts).

Toyota Baltic AS mārketinga ģenerāldirektors Mareks Maide (Marek Maide) stāsta, ka divas trešdaļas no Baltijas valstīs nopirktajiem Toyota C-HR ir hibrīda modeļi. “Kopš atklāšanas 2016. gadā hibrīda versijas kļūst aizvien populārākas. Latvijā un Lietuvā pārdošanas apjomi ir ievērojami pieauguši, un hibrīda versiju Latvijas tirgū izvēlas attiecīgi 71% un Lietuvā gandrīz 80% klientu,“ saka Maide.

Ir daudz iemeslu, kāpēc klienti izvēlas C-HR Hybrid. Hibrīda modelis maksimāli izmanto benzīna un elektrības priekšrocības. Pilsētā C-HR Hybrid gandrīz pusi laika brauc elektriskajā režīmā, saglabājot automobiļa degvielas patēriņu un emisijas nulles līmenī, un vienlaikus pats uzlādējoties brauciena laikā.

C-HR Hybrid augstsprieguma akumulators ir izgatavots ilgai kalpošanai, tāpēc tam ir 10 gadu garantija. Pārdomāti izmantojot uzticamas tehnoloģijas, C-HR Hybrid ir radīts, lai nodrošinātu izcilas braukšanas sajūtas, kā arī ir ekonomiski izdevīgs.

Jaunais Toyota C-HR ar 2,0 l Hybrid Dynamic Force dzinēju ir palicis uzticīgs leģendārajai vizuālajai identitātei un kupejas stila kontūrām. Gan priekšgals, gan aizmugure saņēmuši rūpīgu uzmanību, piešķirot izsmalcinātību jau tā leģendārajam automobilim, izceļot tā dinamisko tēlu ar spēcīgu, platu un paaugstinātu stāju.

Priekšējie un aizmugures lukturi ir atjaunināti ar augstākās klases LED tehnoloģiju, un dienas gaitas lukturi (DRL) un pagrieziena rādītāji ir apvienoti vienā frontālā prožektorā, kas izgaismo vienu vienlaidu līniju virs galvenā stara. Aizmugurē jaunos kombinētos lukturus savieno spīdīgi melns spoilers, radot vienu tīru formu.

Dinamikas uzlabojumi ietver pārveidotu EPS tūningu vēl labākai stūrēšanas izjūtai. 2,0 l hibrīda modelis aprīkots arī ar jaunu piekares konstrukciju, kas uzlabo gaitas komfortu, vienlaikus saglabājot Toyota C-HR izcilās vadāmības īpašības.

Visas versijas ir aprīkotas arī ar uzlabotu NVH (troksnis, vibrācijas, diskomforta) komplektu 11 punktos, kas samazina troksni salonā.

Jaunajā C-HR debitē jauna multimediju sistēma, kas nodrošina pilnu viedtālruņa integrāciju un atbalsta pat jaunākās Apple Carplay™ un Android Auto™ versijas. Tā atbalsta arī bezvadu karšu atjauninājumus, kas ļauj klientiem netraucēti ceļot ar jaunākajām Eiropas ceļu karšu versijām.

Jaunajam 2,0 l C-HR Hybrid ir pieejami četri aprīkojuma līmeņi: Style, Style Plus, Luxury un Limited Edition, un iepazīšanās cena ir no 26 600 €.

Jaunais Toyota C-HR Baltijas valstīs būs pieejams 2019. gada decembrī.