Par mums

Pērn par 74% audzis pieprasījums pēc Toyota

Pērn Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pieaudzis par 74%
salīdzinājumā ar 2016. gadu. Latvijā populārākie Toyota hibrīda modeļi ir Toyota
RAV4 Hybrid, Toyota C-HR Hybrid un Toyota Yaris Hybrid. Latvijas klientu vidū
vislielākais pieprasījums pēc jaunajiem auto ir SUV segmentā, tostarp arī starp
hibrīdu modeļiem – 54% kopumā Latvijā pārdoto SUV modeļu ir hibrīdi.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Arvien pieaugošais pieprasījums pēc
inovatīviem un videi draudzīgākiem auto risinājumiem, pozitīvi ietekmējis Toyota hibrīdu
pārdošanas apjomus. Šogad WESS Motors Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis
par 29%, bet Baltijā kopumā pieaugums ir 74%, kas milzīgs solis pretī videi draudzīgākiem
auto, ko ietvert Toyota globālā attīstības vīzija – līdz 2050.gadam samazināt auto izmešu
daudzumu par 90%. Pieprasījums pēc alternatīvajām un hibrīda piedziņām stabili pieaug,
augot iespējām izvēlēties sev tīkamu Toyota auto modeli ar hibrīddzinēju, par to liecina
pērn strauji augošie Toyota RAV4 pārdošanas apjomi, kas pērn divkāršojās. Klienti
novērtē automobiļa eleganto dizainu un SUV īpašības, ko papildina izsmalcinātā hibrīda
braukšanas pieredze un degvielas efektivitāte.”

Pērn Toyota hibrīdu tehnoloģijas atzīmēja 20 gadu jubileju, pārdodot vairāk nekā desmit ar
pusi miljonu hibrīda automobiļu, no kuriem pusotrs miljons Eiropā. Kopš pirmā Toyota
Prius hibrīda atklāšanas šī inovatīvā tehnoloģija ir pieejama 16 Toyota pamata modeļiem
un tiek izmantotas septiņas dažādas hibrīda piedziņas. Turklāt Toyota turpina paplašināt
hibrīda tehnoloģijas robežas, lai tā apmierinātu dažādas klientu vajadzības. Latvijā šobrīd
tiek piedāvāti septiņi dažādi Toyota hibrīdmodeļus: Toyota Yaris, Toyota Auris/Auris
Touring Sports, Toyota RAV4, Toyota Prius, Toyota Prius Plug-In, Toyota Prius+ un
Toyota Toyota C-HR.

1997. gadā Toyota aizsāka elektrisko revolūciju autobūves nozarē, atklājot savu pirmo
hibrīda automobili Toyota Prius – pirmo elektrisko automobili, kas nav jāuzlādē. Hibrīda
tehnoloģiju pionieris reprezentēja 21. gadsimta nākotnes mobilitātes vīziju, un izrādījās, ka
Toyota bija taisnība un soli priekšā laikam, jo šobrīd elektriskā un hibrīdu mobilitāte ir arī
daudzu citu autoražotāju galvenā prioritāte.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols 2017. gadā ar pārdotām
10 410 jaunām Toyota automašīnām, kas ir par gandrīz vienu ceturto daļu jeb
2013 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā veido
13,02 %, kas to padara par vispieprasītāko auto zīmolu Baltijā. Savukārt Eiropā kopumā
pērn pārdots vairāk nekā viens miljons Toyota auto, kas ir par 8 % vairāk nekā gadu
iepriekš, sasniedzot 4,8 % lielu tirgus daļu no kopējā Eiropas autotirgus.

Pērn WESS Motors Toyota kopumā pārdevis 1317 jaunus Toyota auto, no tiem viena
trešā daļa bija hibrīdauto. Latvijā kopumā pērn pārdots 2490 jaunu Toyota auto, kas ir par
24 % vairāk nekā gadu iepriekš. Tādējādi Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols
Latvijā ar tirgus daļu teju 13 % no kopējā tirgus apjoma.

2017. gadā populārākie Toyota auto modeļi Latvijā bija Toyota RAV4, Toyota C-HR un
Toyota Auris. Visstraujākā izaugsme bija SUV segmenta krosoveram Toyota C-HR un
Toyota PROACE furgonam, liels pieprasījums bija arī jaunajam Toyota Yaris, kas tika
atjaunināts pagājušajā gadā un guva labus pārdošanas rezultātus.