Par mums

Toyota atzīts par visstraujāk zaļojošo zīmolu

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā 2017 Toyota zīmols atzīts par visstraujāk zaļojošo zīmolu. Savukārt transporta nozare atzīta par trešo “zaļāko” nozari Latvijā, apsteidzot tādas svarīgas jomas kā pārtika un dzērienu nozare. Pērn WESS Motors Toyota tika iekļauts starp desmit zaļākajiem uzņēmumiem Latvijā.  Īstenojot videi draudzīgu uzņēmējdarbību un efektīvu resursu plānošanu, uzņēmumam ik gadu izdodas ietaupīt 8% energoresursu.

WESS Motors Toyota nodrošina uzņēmumu darbības atbilstību vides likumdošanas prasībām un nepārtrauktu vides snieguma uzlabojumu saskaņā ar vides pārvaldības standartu ISO 14001. WESS Motors Toyota bija viens no pirmajiem autosaloniem Latvijā, kas saņēma šo sertifikātu, izpildot visas augsto standartu prasības biznesa un ražošanas procesu menedžmentā. 
Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Toyota zīmols ir izcils piemērs tam, ka rūpes par apkārtējo vidi var kļūt par uzņēmuma prioritāti. Toyota ir inovāciju līderis un savulaik atzīts par pasaules zaļāko zīmolu. Turpinot Toyota zīmola labākās tradīcijas un īstenojot videi draudzīgu uzņēmējdarbību, WESS pērn saņēma atzinību, kā viens no desmit zaļākajiem Latvijas uzņēmumiem. Mēs aktīvi strādājam pie tā, lai maksimāli optimizētu uzņēmuma procesus un mazinātu negatīvo.”

Rūpēs par apkārtējo vidi un īstenojot videi draudzīgu uzņēmuma darbību, WESS Motors Toyota nodrošina iespēju klientiem nodot izlietotās baterijas, riepas, akumulatorus u.c., kā arī tiek nodrošināta iespēja utilizēt vecos nolietotos auto. Katru gadu WESS Motors utilizē vairāk nekā 16 tonnas riepas, 1,2 tonnas bateriju un akumulatorus. Papildus tam, WESS Motors Toyota īsteno atkritumu un makulatūras šķirošanu, katru gadu makulatūras pārstrādei tiek nodotas vairāk nekā 5,5 tonnas papīra. 

“Mums rūp apkārtējā vide un aicinām arī savus partnerus un klientus sekot šai iniciatīvai, atbalstot dažādus sporta un aktīvā dzīvesveida pasākumus, kā arī piedāvājot inovatīvus un videi draudzīgus Toyota tehnoloģiju risinājumus. Ar katru gadu aug hibrīdu pārdošanas apjomi, kas liecina par to, ka iedzīvotāji arvien vairāk uzmanību pievērš veselīgam un “zaļam” dzīvesveidam, tostarp, iegādājoties videi draudzīgus auto,” skaidro A.Radionovs.

Toyota ir apņēmusies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā. Toyota zīmola misija ir aizsargāt apkārtējo vidi, piedāvājot arvien labākus mobilitātes risinājumus, lai līdz 2050. gadam Toyota sasniegtu galveno mērķi – „automobiļi bez izmešiem“. Pērn viena piektā daļa no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem bija hibrīdi. Visā pasaulē Toyota hibrīdu skaits pārsniedz 10 miljonus.