Par mums

2016.gadā Toyota hibrīdu auto pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pieaudzis 2,6 reizes

Pērn strauji palielinājies Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs, kopumā pieprasījums audzis par 260% ar pārdotiem 1684 Toyota hibrīda modeļiem, salīdzinot ar 2015.gadu, kad Toyota pārdeva 652 hibrīda modeļus. 2016.gadā Toyota bija pirktākais auto zīmols Baltijā - pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas - viena piektā daļa no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem bija hibrīda tehnoloģija. Visā pasaulē Toyota hibrīdu skaits jau pārsniedz 10 miljonus auto.

Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Pēdējo gadu laikā pieaugot hibrīda auto modeļu piedāvājumam, strauji audzis to lietotāju skaits visā pasaulē. Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīda tehnoloģijai, jo sākumcenas un ekspluatācijas ziņā hibrīds ir līdzvērtīgs auto ar benzīna dzinēju. Tas ir mīts, ka hibrīds ir daudz dārgāks! Turklāt degvielas ekonomija un samazināts oglekļa dioksīda (Co2) izmešu daudzums, radot mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi, padara hibrīdu tehnoloģijas arvien pieprasītākas. Īpaši šobrīd, kad Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likme Latvijā tiek piemērota atkarībā no automobiļa radītā CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru. Tas hibrīdtehnoloģijas padara pievilcīgas, ne tikai privātam sektoram, bet arī komerctransporta sektoram.

Toyota šobrīd pārdod 7 dažādus hibrīda modeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un jauno Toyota C-HR. Vispopulārākie Toyota hibrīda modeļi ir RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid – gandrīz 40% no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīda piedziņu. No šiem galvenajiem hibrīda modeļiem vairāk nekā pusi jeb 51% pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid – apmēram 51% no visiem pārdotajiem Yaris. Savukārt Toyota Auris ir C jeb vidēja izmēra auto segmenta līderis - no visiem pārdotajiem Auris automobiļiem 36% ir ar hibrīda piedziņu.

Toyota hibrīda tehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei: no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas. Toyota ir apņēmušies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols - pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā augusi par 12%, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015.gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016.gadā reģistrētas ap 70 000 jaunu automašīnu - katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši Toyota.

Par AS “WESS”:

WESS ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumu tīkliem Latvijā, kas Latvijā darbojas vairāk kā 25 gadus un ir dibināts 1991.gadā. Autorizētais Toyota un Lexus dīleris. WESS ir trīs autocentri, kuros tiek nodrošināta jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecība, pilns autoservisa pakalpojumu klāsts, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošana. Darbinieku skaits uzņēmumā 175.